KLAUZULA INFORMACYJNA DOT. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Szanowni Państwo,
Drukarnia OPEGIEK jako jeden z największych producentów etykiet piwnych już od 25 lat dba o najwyższą jakość świadczonych usług. Jednocześnie zapewniamy, że należycie dbamy o Twoją prywatność i w żaden sposób nie zwiększamy naszych uprawnień. Twoje dane osobowe są u nas bezpieczne, a zgodę na ich zbieranie i przetwarzanie możesz wycofać w każdej chwili, zgodnie z postanowieniami poniższej ”Informacji o ochronie danych osobowych”.
Dziś chcielibyśmy zapoznać Państwa z najważniejszymi informacjami dotyczącymi danych osobowych w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Zmiana przepisów nie wymaga kontaktu z nami – wystarczy, że zapoznają się Państwo z poniższymi informacjami, mówiącymi jakie prawa przysługują Państwu w związku z przetwarzaniem danych osobowych.
Uprzejmie informujemy, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 2016, Nr 119, s. 1 informuję, iż:
Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest DRUKARNIA OPEGIEK Sp. z o.o. z siedzibą w Elblągu 82-300, ul. Warszawska 89-97. Przedsiębiorca wpisany do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Olsztynie Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000190885. Numer identyfikacji podatkowej NIP 578 149 95 10; Numer statystyczny REGON: 001364260
Z Administratorem można kontaktować się pod nr tel. 55 232 46 00 adresem e-mail sekretariat@opegiek.pl lub na adres do korespondencji: ul. Warszawska 89-97, 82-300 Elbląg.
Cele i podstawy przetwarzania danych osobowych
Gromadzimy Państwa Dane osobowe w następujących celach:
- zawierania i realizacji łączącej nas umowy oraz świadczenia dla Państwa oferowanych przez nas usług, w tym w szczególności wysyłki zamówionych towarów i realizacji płatności, obsługi reklamacji,
- prowadzenie analiz i statystyk oraz na potrzeby prowadzonej działalności;
- udzielanie odpowiedzi na pisma i wnioski;
- realizacji obowiązków Administratora przewidzianych prawem, w tym w szczególności wystawiania i przechowywania faktur oraz dokumentów księgowych, oraz dla celów archiwizacyjnych
- ochrony praw Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności dochodzenia zaległych płatności w ramach procesów windykacyjnych i procesów sądowych,
- przeprowadzania działań marketingowych oraz przesyłania informacji handlowych w przypadku wyrażenia przez Państwa osobnych zgód.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty powiązane z administratorem przetwarzające dane osobowe i uczestniczące w wykonywaniu czynności zgodnie z celem przetwarzania.
Okres przechowywania danych osobowych
Okres przetwarzania Państwa danych osobowych jest uzależniony od celu, w jakim dane są przetwarzane. Okres, przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane, jest obliczany w oparciu o następujące kryteria:
- przepisy prawa, które mogą obligować Administratora do przetwarzania danych przez określny czas (np. ustawa o rachunkowości);
- okres, przez jaki są świadczone usługi;
- okres, który jest niezbędny do obrony interesów administratora.
Prawa osób, których dane osobowe dotyczą
- Mają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.
- W zakresie, w jakim przetwarzanie odbywa się w celach marketingowych, mogą Państwo w każdej chwili wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych w tym celu.
- Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże wymagane w celu otrzymywania materiałów marketingowych oraz zawarcia i wykonania umowy.
- Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym nie stosuje profilowania okres, na jaki została udzielona zgoda.
Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych osobowych
Podanie danych jest dobrowolne, jednak konieczne do m.in. zawarcia umów lub uczestnictwa w procesach rekrutacyjnych.
Administrator zobowiązuje się stosować odpowiednie środki bezpieczeństwa, zarówno techniczne jak i organizacyjne, aby chronić Państwa Dane osobowe.
Dane osobowe będą przechowywane przez Administratora i / lub Przetwarzających dane, wyłącznie przez czas niezbędny do osiągnięcia celów, dla których dane te są gromadzone, wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, maksymalnie przez okres zabezpieczenia materiałów niezbędnych dla postępowań prawnych (w tym podatkowych) oraz do czasu ewentualnego przedawnienia roszczeń Państwa i Administratora.
Pragniemy poinformować, że polityka prywatności będzie na bieżąco weryfikowana i aktualizowana.